niedziela, 5 kwietnia 2009

zakazuje się zakazywać


Ceny pierogów w barach mlecznych w Krakowie różnią się znacznie.
Dzisiaj po raz pierwszy byłam w smoczej jamie. Stwierdziliśmy, że fajniej byłoby, gdyby umieścili tam urządzenia emitujące smocze odgłosy. Miałam tyci atak klaustrofobii. Nie nadawałabym się na górnika. Właśnie się z wikipedii dowiedziałam, że w tej jaskini gromadzili się włóczędzy, działał tam nawet burdel.

W naszym mieszkaniu czuję się jak w akademiku albo na jakiejś kolonii.

6 komentarzy:

Cegieł pisze...

wyslij sobie pocztowke do domu ;) ja pisze magisterkęęęęęę eeee... tzn staram sie

ulik_ pisze...

ja na razie zbieram bibliografię.
jaki masz temat?

Cegieł pisze...

dynamika rozwoju naukowego, ale ostateczny temat to bedzie cos w stylu "zarys paradygmatu integralnego" albo jakos tak. Własnie zaczalem ja pisac :P wiem pozno. No ale mi pisanie takich rzeczy gładko idzie. O czym bedziesz pisac?

ulik_ pisze...

brzmi nudno.

o ekranizacjach opowiadań j. cortazara.

Cegieł pisze...

Mi tam się podoba :) O myśleniu magicznym, racjonalnym i integralnym. Tak w duuuuuuuzym uproszczeniu. No i jeszcze o innych rzeczach, jak fizyka kwantowa, new age, mity, psychologia blablabla


a były jakies? nawet nie wiedzialem. hmm ja teraz sobie sciagam network (1976) i chce obejrzeć sobie.

ulik_ pisze...

mhm.

byly.mnie sie nic nie sciaga.:(