czwartek, 28 sierpnia 2008

god.exe


http://blessed-bandwidth.net
tam trzeba wejść. proponuje od razu odwiedzić dział:download.


we live as we dream, alone. powiedział to józef konrad.co ja poradzę-nie podobało mi się jądro ciemności.


jesli ktos chcialby mi sprawic przyjemnosc, podaję szczegółową instrukcję: zdobyc ostatnie sobotnie wydanie gazety wyborczej. otworzyć dodatek dla kobiet pt. "wysokie obcasy" na stronie 8/9.tam jest cudowny, prześliczny sukter. ja chcę dokładnie taki sam. stary i zielony.

złoszczą mnie rosjanie ze swoimi głupimi, z dupy wyciągniętymi pretensjami do tego by mieszać się w sprawy innych ludzi i narodów. nikt nie dał im do tego prawa. dlaczego musimy sie liczyć z ich zdaniem? dlaczego nie mogą wstąpić do Nato, rpzestać się wygłupiać i niegrzecznie zachowywać? dlaczego nie zajmą się całą zgrają niewykształconych, brudnych dzieci z Kamczatki, efektem cieplarnianym albo chociaż mamucim gównem na Sybierii?

do czołówki nagłupszych narodów świata oficjalnie nominuję: rosjan, amerykanów i chińczyków.




wolę noce od dni.

3 komentarze:

gabączek pisze...

tez chce ten SUKTER, jest megaboski i kojarzy mi sie z rzymskimi wakacjami.ps anglicy tez sa zjebanym narodem, a juz szczegolnie brytyjczycy

gabączek pisze...

a tak w ogole to wracaj do gniazda:3
uwierzysz ze koncze dzisiaj o 17.15 dopiero?

gabączek pisze...

ps na mamucie gowno nie ma rady:)na niewyksztalconych rowniez. juz te brudne dzieci predzej