wtorek, 19 sierpnia 2008

joker

tak, tak.widziałam the dark knight. i tak - podobało mi się. choć w zasadzie podobał mi się najbardziej h.ledger. zdaję sobie sprawę z tego, że moja opinia nie jest w żadnym stopniu oryginalna, bo można o jego jokerze przeczytać wszędzie. bawiłam się dobrze przez te 2 i pol godizny w kinie.i o to przecież chodzi w kinie rozrywkowym, czyż nie?

piosenka: strange news from another star
lektura: hiszpańskojęzyczny podręcznik do gramatyki historycznej
nastrój: brak

p.s. gdybym pisała wszystko co myślę, rodzina by się mnie wyrzekła a państwo skierowałoby mnie do jakieś obozu resocjalizacyjnego. może później przydzielono by mi roboty publiczne. a może stwierdzono by , że nie ma dla mnie nadziei i od razu wrzucono by mnie do gazu.

3 komentarze:

gabączek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
gabączek pisze...

k nie ck,analfabetko:P

ulik_ pisze...

eee...zara poprawie.