piątek, 29 maja 2009

masculin-feminin





na taką pogodę:


Bach - Pasja wg. Św. Mateusza - Aria alt "Erbarme dich". jesli ktos wie co oznacza tytul, to bylabym wdzieczna za informacje. bo ja nie znam niemieckiego (niestety/na szczescie).

truskawki sa jeszcze troche kwasne o tej porze roku. to jednak zupelnie nie przeszkadza mi w ich systematycznym pochlanianiu.

moi wspollokatorzy nie rozmawiaja ze mna. nie przeszkadza mi to. nie ochodzi mnie ich zycie, ale obchodzi mnie moje, wiec mogli by mnie poinformowac chociazby o stanie inwentarza w mieszkaniu. nie zorganizowali nawet konferencji prasowej.

nic mi sie nie chce.

ostatnio widziane: masculin - feminin. sweet sixteen. parasolki z cherbourga.

3 komentarze:

Cegieł pisze...

fajnie to zabrzmi:) tak więc: "nie wiem co kobiety widzą w truskawkach", dla mnie wszystkie truskawki sa kwaśne, ale ta kwaśność jest taka nieatrakcyjna. pusta. Nic w niej nie odnajduję. Jak to jest lubić truskawki? Ada mi mówi, że lubić truskawki to odbierać je jak kwaskowe maliny, troche jak brzoskwinie, ale truskawki maja lepszy zapach... ??? i wszystko jasne - nie lubie brzoskwiń :D

Dlaczego nie rozmawiasz ze współlokatorami? zimna wojna? Moim wspólokatorem jest Mój stary znajomy, który jest gejem. Czasami mnie irytuje bo jest momentami przemądrzały i w dyskusji zaczyna przekrzykiwać,ale w jego domu się tak rozmawia. Jednak bardzo go lubię, a że mówi płynnie po niemiecku (czego mu zazdroszczę, bo to metafizyczny język) to zapytam się co to znaczy erbarme dich... jak wróci.

ulik_ pisze...

kilka powodów, dla których kocham truskawki: odmiany krajowe owocują przez bardzo krótki okres, więc dobre truskawki są dostępne w sprzedaży wyłącznie przez kilka tygodni, dobrze nagrzana słońcem truskawka jest soczysta i słodka i nierozbabruje sie w palcach jak malina, mozna jesc je z cukrem i smietana, albo z ryzem, nie zapychaja ja banany, maja atrakcyjny wyglad, przyjemny kolor i kojarza sie z tym cudownym przedsesyjnym okresem, kiedy mozna sobie jeszcze na wszystko pozwolic a ewentualne wyrzuty sumienia mozna ostatecznie zagluszyc wpieprzajac truskawki.

dzieki. jestem ciekawa.

Cegieł pisze...

no więc to znaczy "zmiłuj się", dowiedziałem sie tego z tłumaczenia pasji, a nie od J., bo on nie znał tego zwrotu.