niedziela, 7 czerwca 2009

selector festival


franz ferdinand na scenie jest wulkanem energii. zostalam niemal stratowana tam pod scena. royksopp zagral za pozno jak dla mnie. bylam juz mega zmeczona kiedy weszli na scene i troche za bardzo podlizywali sie publicznosci. odkryciem wieczoru był natomiast fischerspooner, ktory na scenie zrobil parateatralne show inspirowane klasycznym teatrem japonskim i 9 planem z kosmosu. swietny koncert.

wkurzaja mnie ludzkie oczekiwania i istniejace wzory postepowania. kazda sytuacja zawiera w podtekscie: "powinnnam postapic tak i tak, bo jesli nie to ktos sobie cos pomysli, ktos sie obrazi...". glupie schematy. jak tylko robie to na co mam ochote od razu odchodzi jakis skandal.
pogodzilam sie juz wlasciwie z mysla, ze moi wspollokatorzy mnie nie lubia, bo przeciez nie istnieje obowaizek lubienia się. powinnismy miec prawo wyboru jaki rodzaj znajomosci chcemy z kims utrzymywac. ale oczywiscie tu znow wchodzi schemat i oczekiwanie. oczekuje sie ode mnie bezkrytycznej aprobaty wszystkiego, co sie dzieje w naszym mieszkaniu. nawet jesli jest to czyjas impreza urodzinowa na 30 osob...pewnie, zostalismy zaproszeni. z gory obliczono jednak, ze sie nie stawimy, wg praw starej dobrej i uslużnej analogii.

a chrzanić to.

nie mam życia.

4 komentarze:

Cegieł pisze...

ty chyba masz troche jak ja, ze zawsze ci cos nie pasuje, cisnaca sie w oczy nieidealność, która sprawia, że ciężko jest coś poczuć naprawde. Poczuć takim jakie to jest. CO do wspollokatorow to zawsze moglo byc gorzej, mogliby uzywac twoich kosmetykow, zjadac ci jedzenie i udawać idiot(k)ę tekstem "myslałem, że się będziesz mieć nic przeciwko" jak w przypadku mojej znajomej i jej wspólokatorki, która nawet zostawia swoje podpaski w łazience i zachlapuje deskę krwią miesięczną :/ Ja kiedys trafiłem na mega zlansowaną panne, która poźniej z moim rómmejtem nazwalismy Kwaśniewska, albo cesarzowa.

ulik_ pisze...

coś w tym jest co mówisz.

Cegieł pisze...

co się stało twojej siostrze?

ulik_ pisze...

miala wypadek.samochód w nią uderzył jak przechodzila przez przejscie.miala duzo szczescia.