wtorek, 2 marca 2010

ten tydzien


Ten tydzień już jest i będzie okropny.

jak ja mam sobie znalezc nowe mieszkanie, kiedy mnei sie nie chce nawet ogloszen czytac, a co dopiero z kimkolwiek gadac, gdziekolwiek dzwonic i cokolwiek ogladac.
jak ja mam na festiwal letni pojechac, kiedy nie wiem na który!
jak ja mam przeżyć ten tydzień, kiedy najchetniej, zamiast biegac po empikach, uczyc i emitowac glos, utobilabym raz a dobrze tą wredną Marzannę.


zjedzone dzisiaj: obwarzanek spod Bagateli, jogurt, kanapka, trochę surówki z marchewki
przesłuchane dzisiaj: nowa płyta Gorillaz pt. "Plastic Beach" http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124114812
stan pracy magisterskiej: nietykana

4 komentarze:

natilezombie pisze...

Nowe mieszkanie? Wyprowadziłaś się czy Cię wyprowadzono?

Festiwal - Tauron Nowa Muzyka w Katowicach, koniec sierpnia. Byłam w zeszłym roku. W tym roku idę znowu. Co z tego, że na razie żadnego artysty nie znam:) Idę dla muzyki.

ulik_ pisze...

mam sie wyprowadzic. za sprawą jakby czynnikow zewnetrznych bardziej niz wewnetrznych.

no ja taurona nie bralam pod uwage. rozwazam selectora, openera i coke, bo ponoc muse ma byc a to moja stara milosc z lat szczeniecych.

natilezombie pisze...

Powodzenia z przeprowadzką:)

No nawet nie ponoć, ale na pewno:)
Gossip będzie w Polsce! po raz 3, tym razem w Jarocinie. Ale mnie chyba w domu nie będzie.
Open'era również rozważam tak BTW:D

Cegieł pisze...

napisałem nudną notkę na moim blogu i proszę, żebyś z grzeczności skomentował ;P

No, a mieszkanie na pewno będzie ładne. Podobno pisząc prace magisterską trzeba działać metodą małych kroczków, ale mówi Ci to osoba najmniej do tego uprawniona :(