wtorek, 19 stycznia 2010

myśleć można tylko po grecku i po niemiecku


Cholera jasna, jeszcze jeden sen o ciąży a postradam zmysły, rzucę się na podwórko z 5 piętra i wyrwę sobie jajniki gołymi rękami. To już nie jest śmieszne i gówno mnie obchodzi co to znaczy. Chcę, żeby to się skończyło! Programator snów by się przydał.

Dla porządku odnotowuję, że w zeszły piątek widziałam Wszystko co kocham. Tytuł jest więcej niż tragiczny, ale film nie za bardzo. Tylko ja zbyt krytyczna jestem,zbyt sadystyczno - sarkastyczna na takie bajki.

Heidegger był naziolem :P

2 komentarze:

Cegieł pisze...

http://www.callihan.com/philo/heidegger.jpg

Heiegger (x)

I był z Hannah Arendt... ciekawe jak sie z tym czuła pozniej, biorac pod uwage, byla zydowką :)

Motyw z niechcianą ciążą to chyba jakiś archetyp :) moja Ada tez czasami załapie.

ulik_ pisze...

no wlasnie wiem tez o Arendt, chore. Mogl byc chociaz konsekwentny.

na szczescie juz mi sie nie sni :)