niedziela, 1 sierpnia 2010

Keep It Clean









czasami żałuję, że tyle osób wie, że ja to ja. mogłabym sobie na nich tutaj ponarzekać, powiedzieć, że mnie wkurzają a tak nie mogę. ten blog to jak przebieranie się przy szeroko otwartym oknie. byle nikt nie zauważył.

mały ptaszek powiedział mi w sekrecie, że we wtorek ruszamy w podróż nad Bałtyk. jeśli ktoś zechce napisać tutaj, że to głupi pomysł, od razu mówię, że mu przytaknę. pogoda ma być zła, polskie wybrzeże jest drogie a ludzie sikają do wody (żródło: http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,8194591,Na_plazy_czlowiek_sie_prazy__a_siku_robi_do_Baltyku.html). no ale i tak pojedziemy. jesteśmy zdeterminowani, by zanurzyć się w morzu, marznąć w namiocie, zostać ofiarami turystycznego wyzysku oraz popatrzeć na fale i promy zmierzające ku Szwecji. ja liczę również, jak zawsze nad morzem, na zauważenie morświniej płetwy.

przy okazji planowania tego typu wyjazdu dowiedzieliśmy się kilku cennych rzeczy o podróżowaniu PKP. ekspresy intercity są mega drogie a z oferty Superbilet (przejazd IC za 5 dyszek) można skorzystać, owszem, ale jeśli sobie wykupisz bilecik na miesiąc przed. dlatego też my, któzy robimy wszystko w ostatniej chwili, jedziemy teelkami. w tym jedną teelką nocną. spodziewam się, że zostanę wyrzucona przez okno na tory w okolicach Piły.

P.S. Jestem przekonana, że J.L. Borgesowi (fanowi labiryntów, mitologicznych odniesień i zwolennikowi teorii Berkeleya) spodobałaby się Incepcja.

do kupienia przed wyjazdem: balsam do opalania, japonki, strój kąpielowy (fuck!), "Z zimną krwią" T. Capote (9 zł w Taniej Książce na Grodzkiej), namiot.

2 komentarze:

g8 pisze...

a mi coraz mniej przeszkadza diKarpio - zawsze wkurzała mnie jego młodziankowa mordka nie mogąca otrząsnąć się do końca z upośledzieńczego rysu z "G.Grape'a"..

u Nolan'a biegał z podobnie histerycznym zacięciem, co w "Shutter Island" - ale zdecydowanie show podkradał Tom Hardy - chłopak ma eszcze wszystko przed sobą (choć już w "Bronson'ie" był genialny)

g8 pisze...

Caine to zupełnie inna beczka - na początku roku oglądałem z nim wszystko co nakręcił..
ostatnio widziałem z nim "Is anybody there?" - całkiem całkiem

"Bronson" momentami ociera się o Kubrick'a - rewelacja.

a Tom Berenger w "Inception" wyglądał jak Andrzej Lepper;)