czwartek, 12 stycznia 2017

first draft

"cuando vives estresado no te das cuenta de todo lo que pierdes hasta que sales de este circulo loco"


obejrzane:
zjednoczone stany miłości - nie wiem jak ktokolwiek spoza polski może spojrzeć na ten film z emocjonalnym zaangażowaniem. dla mnie był ciekawy, bo pamiętam ten czas z dzieciństwa, ale według moich znajomych Brazylijczykow, był to totalny gniot.

klient - 4 świetne filmy pod rząd to już miłość

nie-przeczytane-jeszcze: męczę śnieg orhana pamuka i dostrzegam wielkość, która mnie nie wzrusza

aha, i zaobserwowalam, ze niesamowicie irytuja mnie ludzie, ktorzy mnie wyreczaja. zanim ja jeszcze zdolam o czyms pomyslec i czyms sie zmartwic,ludzie, ktorzy planuja z kilkumiesiecznym wyprzedzeniem jak rozwiaza moje problemy za mnie. i w efekcie chca DECYDOWAC za mnie i KONTROLOWAC przyszlosc, o ktorej ja jeszcze nie chce myslec. nozyk w kieszeni.






Brak komentarzy: